تولید محتوا گرافیکی چیست؟
نوشته شده توسط : ساحل

با اشاعه روزافزون کسب و کارهای اینترنتی صاحبان مشاغل برای دیده شدن احتیاج به تبلیغات مفصل تر و جذاب دارند . از آنجایی که آمارها نشان میدهد عکس ها گرافیکی و محتوای صوتی و تصویری بهتر از محتوای متنی در ذهن مخاطبان ثبت می‌گردد و مخاطبان بیشتری را جذب میکند، لذا بهترین گزینه برای شناساندن محصولات به بازار هدف خویش خواهد بود. در این نوشتار شما را با روش ی تولید محتوای گرافیکی آشنا خواهیم کرد.


تولید محتوای گرافیکی - گرافیک چیست؟
گرافیک چیست؟
گرافیک را می‌توان از چند منظر بررسی کرد ولی از نظر لغوی به معنای ترسیم و نگارش می­باشد. هرچیزی مانند تصویر، نقاشی، رنگ­های گوناگون که بر روی بوم، دیوار،.. برپایی می­گردد را طراحی گرافیگی می ­نامند.

تولید محتوا
تولید محتوای گرافیکی - تولید محتوای متنی

در این ایام عبارت فرآوری درونمایه را شاید بسیار شنیده باشید، محتوا می‌تواند هرچیزی مانند بلیت کنسرت، فیش رستوران، تصویرهای کشیده شده بر روی بزرگراه‌ها و … را دربرگیرنده می‌شود.

اما چیزی که در وب مهم است، فرآوری محتوا بصورت بی همتا برای همان وب‌­سایت است. اگر محتوا متناسب با مخاطبان ایجاد نگردد مطمئنا نمی‌توانید به اهداف کسب و کارتان دست پیدا کنید.

تولید محتوا باید بصورت کاملا انحصاری برای آن سوداگری تعبيه و تولید گردد و هیچ گونه کپی برداری از سایت­های دیگر نباشد. از این روش می­توانید مخاطبان سایت خود را خوشنود نگهداری و در ضمن از موتورهای جستجو امتیاز مثبت دریافت کنید.

تولید درونمایه شامل تولید درونمایه ویدیویی (تصویری)، تولید محتوای گرافیکی، پادکست (تولید محتوای صوتی) و فرآوری محتوا متنی در وب میباشد.هرکدام از این محتواها دارای استانداردهایی هستند که برای تولید آن باید یک راهبرد اجتماع شود. حتما از متخصصان تولید درونمایه برای کسب و کارتان کاربرد کنید.

پیشنهاد وب رمز: سالنامه محتوایی؛ برپایی تقویم فرآوری درونمایه در ۳ گام و راهکارهای کامیابی آن

تولید محتوای گرافیکی
تولید محتوای گرافیکی - محتوای گرافیکی تولید کنید

امروزه کسان علاقه بسیاری به جذب سریع بیننده دارند و بدین قصد از گرافیک برای انتقال درونمایه کاربرد می‌کنند. محتوای گرافیکی مخاطبان بسیاری را جذب یک سایت می‌کند. تولید محتوای گرافیکی دارای اصول گرافیکی است که باید توسط کارشناس گرافیک فرآوری شود لغایت بازدهی لازم را داشته باشد.محتوای گرافیکی اگر جذاب باشد می‌تواند نرخ اشتراک گذاری فوقانی را در شبکه­‌های اجتماعی داشته باشد. تولید محتوا گرافیکی برای شبکه های اجتماعی چیست؟ باید این سوژه را در عقیده گرفت که اگر محتوای گرافیکی را در کنار محتوای متنی کاربرد کنیم، استعمال بسیار زیادی خواهد داشت.

 

انواع محتوای گرافیکی در وب
عکس نوشته
اینفوگرافیک
اسلاید
اسکرین­شات
موشن­گرافیک
طراحی استیکر
کاربرد فرآوری محتوای گرافیکی
جذب شمار زیادی از مخاطبان
اشتراک گذاری در شبکه­‌های اجتماعی
تبدیل نظاره گر به مشتری ( افزایش نرخ تبدیل )
رتبه گرفتن در موتورهای جستجو
سهولت ارائه اطلاعت
خسته نشدن مخاطبین
ارائه مطالب بسیار در کمتر از چند دقیقه

چرا باید با وب­ رمز همکاری کنید؟
وب­ رمز حائز تیم کارآزموده فرآوری محتوای گرافیکی است.
تیم متخصص وب­رمز از ابتدای پروژه لغایت انتهای پیشه به رویداد شما خواهد بود.
در نهایت، پروژه براساس مخاطبان قصد شما بررسی و پیاده سازی می‌­شود





:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: